Nej jag har inte blivit uppäten av en croissant.

Baguetter, Crepes. Croissanter. Alldeles för mycket choklad. Vin. Jordgubbar. Dammråttor under sängen. Ögoninflammation.

Frankrike har sina brister. Men jag tror jag emigrerar...

Jag tror jag tar ett tåg och går av på slumpvis station, stannar där, skriver en bok, sitter på stranden och filosoferar, käkar lite vindruvor, skaffar en mops...

                                                       
                                                    

                                                       J´aime la vie á la slapp-fransk-style!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan va fint anna. / najjebajje

2009-04-15 @ 22:02:07
Postat av: Karro

Taaaaack! :D



Hoppas du har det bäst i Paris <3

2009-04-15 @ 23:49:03
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Mooset

Griiiis kom hem!! Jaag har varit hemma en vecka nu och vill faktikst träffa dig! Lite besviken på att du inte var hemmai förrigar så att jag kunde ringa dig och diskutera jag-har-panik-vad-ska-jag-plugga-i-höst-eller-vad-jag-ska-göra-med-mitt-liv-i-allmänhet. Jaa du kan ju tänka hur det slutade, jag kan ge dig ett tips: PANIK

Ok nu ska jag inte skriva värsta uppsatsen här, men det jag försöker säga är Anna, sluta lek fransk och kom hem, jag kan baka en kladdkaka till dig..duktig jag e på att muta va??

PS. Våga inte bli brunare än mig..jag håller redan på att återgå till bleka Älg med gulsot, tragiskt jag vet. Hoppas ingen annan läser detta..

PUSS o KRAM!

2009-04-17 @ 19:27:35
Postat av: Gargamel

Haha alla vet att det är du ANN!!! Och JA, jag läste :)

2009-04-24 @ 10:24:53
URL: http://finansgrossisten.blogg.se/
Postat av: Karro

hihi vi får båda bättra oss ;) Idag har vi världens soligaste dag här :D Har solat och till och med fått färg :D



Kram!

2009-04-25 @ 16:33:18
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0