Dagens i-lands problem.

Jag förstår mig inte på dem där betala-själv-apparaterna som satts upp i mataffärerna!

Häromdagen skulle jag köpa en litet fjuttigt kakpaket, och jag fick stå där säkert en kvart innan det blev min tur. Ja, för framför mig står ungefär områdets alla pensionärer. De vrider och vänder på sina varor, efter ett tag måste de sätta på sig sina glasögonen (som de måste gräva efter i väskan 5minuter innan de dyker upp), när Märta 75år börjar bli klar och ska betala, då hänger sig apparaten! Och då ska det kallas på personal som ska dit o knappa...
Kvar står jag med mitt fjuttiga kakpaket och undrar om jag fortfarande är lika sugen på kakor

Kommentarer
Postat av: madde

De där jävla pensionärerna har man ju lust att smacka in pannbenet på ibland. Föreställ dig att jobba inom äldrevården!

2009-08-18 @ 14:13:18
Postat av: Miranda

Haha amen! Kör över tantjäklarna!

2009-08-31 @ 20:50:57
URL: http://mirandasminut.blogspot.com
Postat av: Anna

Haha tack för tipset Mirre, ska köra på det nästa gång ;)

2009-08-31 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0