Det lööser sääj

Gårdagen gjorde mig trött på köer! Skulle till universitetet o registrera mig, det första jag möttes av var en kö som slingrade sig genom korridoren och upp för två trappor. "Hahah stackars dom då", tänkte jag och gick förbi lite nonchalant för att gå till det rum jag skulle registrera mig i. Det visade sig då att kön ledde det till det rummet...det var alltså "min" kö det där...Tji fick jag!

Andra kön va toalettköerna på konserten jag var på igår! Fast det gjorde inte så mycket, med tanke på att konserten med Timbuktu var grym! Han är inte dålig live den killen! Han fick till stämningen direkt han kom in på scen och det gungade nog på hela Söder :D


Man kan väl bara bli glad av den snubben?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0