Dä ä int lätt

Jag blir inte klok på det här med att välja utbildning! Det enda jag vill är att börja plugga något som jag tycker är kul, man får jobb på, har hyfsat bra lön och trivs med! Just nu känns det som mission impossible!!!
Jag har hittat några utbildningar jag tycker verkar vara intressanta och som jag tror skulle passa mig(ok, jag har hittat TVÅ utbildingar, inte fler).
En i Sthlm med ganska hög antagningspoäng, vilket gör det osäkert om jag ens kommer in. Och en utbildning på Linköpings universitet som är placerad på Norrköpings Campus (varför norrköping, jag hade föredragit linköping).

Kanske har jag för höga krav. Men sociologi börjar förvandlas till filosofi känner jag och tänker jag i mer flummiga banor än vad jag redan gör vet man aldrig vart det kommer sluta...
Vad pluggar alla för nåt egentligen?


Tips? Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0