Dammråttor, flytt och Lykke Li

Städa så att dammråttorna ryker, kläderna far och strykjärn flyger! Det är vad jag ska göra nu! Och Lykke Li på högsta volym :) För imorrn bär det av till nya lägenheten! Himla mycket skit man hittar när man röjjer..gamla fotografier, gamla skolböcker o allt vad det är. Ja ack så tiden går!

Appropå råttor, kryllar det av dom på universitetet! Funderar på o införskaffa typ 30cm höga klackar för att slippa råka komma i kontakt med nån av dom eller kanske nåt elektriskt..? Hmm! Jag trodde inte jag va kinkig, men tydligen så kommer det här inbyggda fjollskriket fram då jag ser en råtta(detta gäller även för långbenar)..Ibland är det hårt att inse sanningen, jag som aldrig sett mig som "en såndär fånig tjej som tjuter för småkryp"...OH MY GOD!

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0