Det här med rubriker kan vara svårt...

Ibland kommer jag på mig själv med att stå o drömma. Som idag när jag stod på tuben påväg hem från universitetet. Jag står där och tänker på hur skönt det ska bli att komma hem efter en heldags-plugg, och slippa släpa på de 2553st böckerna jag bär med mig i väskan. Samtidigt tittar jag ut o ser att vi står still vid en station, en station som precis ser ut som Skanstull-station tänker jag lite snabbt. Och ja men titta där, dom håller på o bygger om här precis som dom gör i Skanstull! Hmm..ja, bara en station kvar då...Dörrarna stängs och vips, vi åker över skanstullsbron. Här inser jag att vi faktiskt VAR vid Skanstull...

Jag skyller allt som händer den här veckan på att jag har hemtena. Det här är inget undantag. Jag har hemtenta, det är därför.


Jag har blivit tipsad av folk att gå med i "de tankspriddas riksförbund" (http://www.tankspridd.se/) men ICKE!

Sen kan jag faktiskt tillägga att medis o skanstull ser väldigt lika ut vid första anblick...

Kommentarer
Postat av: madde

tror både du o jag ska gå med...

2009-09-30 @ 16:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0