mömömögel

Allt jag stoppar in i min kyl har en tendens att mögla på väldigt kort tid.
Det känns lite som att mjölken skrattar åt mig när jag ska hälla upp ett glas och liksom bara kommer ut i massa klumpar även fast den går ut samma dag, och osten luktar lite extra illa och blodpuddingen som det är 3veckor kvar tills den går ut har en stor grön fläck på ena sidan! Det är som att dom känner på sig att jag har lågt blodsocker...

Mysterium på riktigt!


Mums! Efterrätt utan mögel! Skitgod var den!






Kommentarer
Postat av: madde

sänk temperaturen i kylskåpet!

2009-09-15 @ 19:33:51
Postat av: Anna

Ja jag har gjort det..den va redan på väldigt låg temp, men ska se om det blir nån förbättring :D

2009-09-15 @ 19:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0